Hierojat

Jonne Sandström / Klassinen- ja urheiluhieronta

Kari Sandström
Ella Ek

Kari on Hierontaklinikka-Kotkan yrittäjä / hieroja.

Kari tekee klassisen- ja urheiluhieronnan lisäksi myös yleisimpien vaivojen hoitoa jotka aiheutuu mm. jännitysniskavaivoista kuten niska- hartiaseudun jäykkyys, päänsärky, huimaus ja käsien puutuminen, jotka lukeutuvat näihin vaivoihin.

Käsittelyssä huomioidaan asiakkaan/potilaan kivut joten huomioidaan myös kipukynnykset.

Karilta voi kysyä neuvoja myös hyvänlaatuisen asentohuimauksen hoitoon, joka johtuu lähinnä tasapainoelimen sakkaantumisesta.

Kari tekee myös erilaisten kirurgisten leikkausten jälkeisiä kivun-ja turvotuksen poisto hoitoja sekä leikkausarpien kuin myös vanhojen arpikudosten pehmennyshoitoja ns. 6D Action alipainehoitona (myös nivel/lihaskivut sekä 6D Tape teippaushoitoja.

Meilta myös polven ja tenniskyynärpään omahoito teippisarjat.

Mikäli sinua häiritsee vanhatkin leikkausarvet niin ota yhteyttä niin hoidetaan arvet alipainehoidolla paremmiksi.

Kari Sandström 045 7871 1957

Maksutavat: Käteinen, Kaikki kortit, ePassi, Edenred, Smartum,  Tyky+, Klarna

Ella Ek Opiskelija Klassinen hieronta

Ellalle avataan lähipäivinä omat opiskelija hieronta-ajat. Kun näet Ellan ajat varauskalenterissa voit varata hänelle aikoja opiskelija hinnoin.

Ella hieroo klassista hierontaa selkä, niska-hartia, kädet, jalat sekä kokohieronta